-
Da biste naručili na našem sajtu neophodno je prvo uneti punu i ispravnu adresu za dostavu. Ovaj korak je izuzetno važan jer nam pomaže da precizno odredimo oblast dostave i izbor restorana koji rade dostavu!Ne vidite vašu adresu na listi sa rezultatima?
-
1Ukoliko ne možete pronaći svoju adresu, tj. broj vaše zgrade, izaberite najbliži mogući broj
-
2Ukoliko živite na adresi sa više prilaza kao što je npr. Molerova 13G , izaberite broj bez dodatne oznake
-
3U oba slučaja OBAVEZNO napišite vašu punu adresu u polju UPUSTVO ZA NARUDŽBINU
-
4Ako nema vaše adrese u rezultatima pretrage, pokušajte sa starim nazivom ulice ukoliko je došlo do premene
-
5Ako i dalje nema vaše adrese u rezultatima pretrage, molimo vas da kontaktirate našu korisničku službu na broj +381 63 342 280
Niste uneli adresu na početnoj strani?Svoju adresu za dostavu možete uneti na strani Svi restorani, kao i na strani restorana iz koga želite da naručite hranu.
Obratite pažnju na ovo polje ako:-
1niste uneli adresu na početnoj strani
-
2želite da proverite listu restorana za drugu adresu dostave
-
3želite da proverite uslove dostave izabranog restorana
-
-
Foodyclub.rs je servis koji objedinjava srpske službe dostave hrane iz restorana, kafića, online-supermarketa i prodavnica u jedinstveni sistem. Mi pružamo korisnicima mogućnost za naručivanje hrane u realnom vremenu iz lokala preko internet portala.
Za uspešno poručivanje treba da napravite nekoliko jednostavnih koraka:
1. Da upišete svoju adresu kako biste videli koji restorani dostavljaju do Vas.
2. Da izaberete odgovarajući restoran po cenama i asortimanu;
3. Da napravite porudžbinu, koristeći jelovnik na sajtu;
4. Da primite porudžbinu.
Na foodyclub.rs je predstavljen široki izbor lokala u Srbiji – svako od vas može pronaći odgovarajuću varijantu poručivanja hrane u svojoj oblasti grada.”
-
Registracija na sajtu omogućava brže naručivanje hrane. Ne trošite dodatno vreme na unos kontakt podataka - svi Vaši podaci su već sačuvani u korisničkom/ličnom profilu. Takođe, kao registrovani korisnik možete ostavljati komentare o hrani i lokalima, da trošite svoje bonusne bodove ili da ih menjate za vredne poklone.
-
Iz kataloga restorana, izaberite lokal, dodajte u korpu željena jela i napravite porudžbinu.
-
Sve zavisi od lokacije restorana i broja porudžbina u službi dostave. Kada Vaša porudžbina bude prihvaćena, dobićete SMS sa potvrdom.
Foody club ne poseduje svoju dostavu hrane, te ukoliko hrana kasni, verovatno je kurir restorana u putu, I molimo Vas da imate strpljenja i razumevanja.
-
Cena dostave zavisi od izabranog restorana i vrednosti Vaše narudžbine. Servis foodyclub.rs garantuje da ne uzima dodatnu taksu od korisnika.
Ukoliko ne želite da placate dostavu, kad odaberete opciju Svi restorani, u gornjem desnom uglu se nalazi filter “SORTIRAJ PO” koji Vam omogućava da sortirate restorane sa besplatnom dostavom, a koji donose na Vašu adresu.
-
Možete da otkažete porudžbinu u roku od 10 minuta od slanja. Procedura otkaza zavisi od restorana u kom ste napravili porudžbinu. Slobodno se obratite našem Call-centru na broj +381 65 510 88 46 i ubrzo ćemo rešiti Vaš problem.
-
Foodyclub.rs je online servis za naručivanje hrane, mi smo posrednik između korisnika i restorana/službe dostave. Mi nismo odgovorno lice za pripremu, dostavu i kvalitet hrane, ali sa svoje strane pokušavamo da kontrolišemo i unapredimo proces. Ako imate problem, obratite se našem Call-centru na broj telefona +381 65 510 88 46 ili se obratite našoj mail podršci i mi ćemo u najkraćem mogućem roku pokušati da rešimo Vaš problem.
-
Hrana za bodove je naš način da nagradimo registrovane članove Foody Club-a za vernost. Svakog korisnika od prvog koraka, nagrađujemo zato što je izabrao baš nas, i zato što ostaje veran našem brendu. Sakupljeni bodovi se menjaju za hranu iz restorana koji imaju tu opciju. Drugim rečima, dobijate BESPLATNU HRANU.
Kako se dobijaju bodovi - Svaku akciju na sajtu nagrađujemo bodovima.
*Kada se registrujete – dobijate 700 bodova.
*Svaki put kad naručite – 10% narudžbine vam se vraća u formi bodova (npr, vrednost narudžbine 1000 dinara = 100 bodova).
*Kada nakon narudžbine, ostavite komentar na hranu koju ste jeli – dobijate 30 bodova.
*Kada lajkujete našu Fejsbuk stranicu – dobijate 100 bodova.
*Kada pozovete prijatelja, on se registruje i naruči po prvi put – dobijate 300 bodova.
Kad i kako se koriste bodovi - Čim se registrujete, možete početi da koristite svoje bodove.
*Svaki restoran ima minimalnu narudžbinu, kad naručite u toj minimalnoj vrednosti, možete odabrati na šta u tom restoranu želite da potrošite svoje bodove. Nažalost, za sada, nema svaki restoran sa našeg sajta tu opciju. U suštini, ako želite da koristite svoje bodove – ulogujte se na foodyclub.rs i sa leve strane, čekirajte opciju hrana za bodove. Odaberite neki od ovih restorana, i kad uđete u njihovu ponudu, na prvom mestu će vam stajati opcije za bodove. -
Možete ostaviti zahtev za povratni poziv preko našeg sajta ili se povezati sa operaterom našeg Call-centra preko broja telefona +381 65 510 88 46
-
Grupno naručivanje može biti realizovano od strane registrovanih i neregistrovanih korisnika. Međutim, ukoliko niste registrovani gubite mogućnost da dobijate poene i da ih koristite za hranu za bodove.
1. Registrujte se na Foody Club ili se ulogujte preko ličnog profila.
2. Kao Naručilac Grupnog Naručivanja, imate mogućnost da dobijete, a posle i da koristite poene od ove narudžbine, sa Vašeg profila. Ukoliko niste registrovani, molimo Vas da se registrujete, kako bi proces narudžbine bio lakši.
3. Ukucajte adresu do koje želite da Vam stigne hrana i videćete iz kojih restorana možete naručiti ukusnu hranu.
4. Izaberite restoran iz kog želite da naručite.
5. Ispod korpe, videćete dugme za Grupno Naručivanje. Kliknite i pojaviće se link, koji je neophodno kopirati i poslati svima koji žele s Vama da izvrše narudžbinu.
5. Sada ste u ulozi naručioca i ne bi trebalo da napuštate stranicu restorana iz kog poručujete sve dok drugi naručioci ne izvrše svoje narudžbine, koje će se automatski prikazati.
6. Vaši prijatelji mogu biti registrovani ili neregistrovani korisnici. Ako su registrovani i ulogovani, njihova imena će se automatski prikazati, dok će neregistrovani korisnci morati prethodno da upišu svoje ime, pre nego što izvrše narudžbinu.
7. Vaši prijatelji sada mogu izvršiti narudžbinu kada je budu kreirali, a nakon toga kliknuti dugme Spreman.
8. U slučaju da neko želi da odustane, može napustiti narudžbinu pritiskom na dugme – Odustani.
9. Glavni naručilac će videti kada su svi napravili narudžbine i može naručiti iako drugi to još nisu učinili. Ili u slučaju da je neko odustao.
10. Naruči klikom na dugme – Naruči.
11. U novom prozoru, upišite sve potrebne informacije, kao i ukoliko želite nešto da promenite. Trebalo bi da koristite Vaš mobilni telefon kako bi dobili poruku o naružbini.
12. Sačekajte Vašu narudžbinu i uživajte.
-
Nakon izvršene narudžbine, bodovi će se naći na Vašem nalogu u roku od 12 sati.
-
Nakon što vam stigne naručena hrana, sačekajte 150 minuta kako biste mogli da ostavite recenziju usluge i hrane. 30 minuta kasnije će ti bodovi biti na Vašem nalogu.
-
Kako biste dobili 100 bodova za like na našoj fejsbuk stranici https://www.facebook.com/FoodyClubSerbia/, potrebno je da budete ulogovani na svoj nalog na našem sajtu, a potom da lajkujete fanpage. Nakon što ste lajkovali, bodovi će biti prebačeni na Vaš nalog u roku od 30 minuta.
-
Prijatelje morate pozvati sa svog naloga, tako što ćete na sajtu otići na svoj nalog, na opciju “Prijatelji”, odatle imate opciju da ih pozovete putem fejbuka, maila ili da im prosto prosledite link.
Kad se prijatelji registruju preko Vas, neophodno je da naprave svoju prvu narudžbinu, kako biste vi dobili 100 bodova. Bodovi će se naći na Vašem nalogu u roku od 12 sati. -
Nažalost ne. Opciju hrana za bodove možete koristiti tek nakon što napravite minimalnu narudžbinu u restoranu koji ima ovu opciju. Takođe, za bodove je moguće naručiti jedno jelo, i neograničenu količinu pića.
-
Za svaki problem možete se obratiti chat podršci na sajtu, ili Call centru na broj +381 65 510 88 46
-
Ukoliko ste odabrali hranu koju želite, ali vam sistem ne dozvoljava da kompletirate narudžbinu, moguće je da niste uneli ispravnu adresu, ili da niste napravili minimalnu narudžbinu za dostavu.
-
Kad je na našem sajtu u toku neka akcija, dobijaćete promo kodove. Potrebno je da naručite hranu u minimalnoj vrednosti, a onda u prozoru za završetak narudžbine, u samom dnu, unesite promo kod. Naravno, ukoliko se suočite sa nekim problemom, naši chat operateri su tu da pomognu istog trenutka kad im se obratite.
-
Primetili ste da je vaš račun jedna cifra, ali da broj bodova nije jedna desetina tog iznosa? To je zbog toga što pojedini restorani nemaju svoju dostavu, već koriste kurirske službe. Kako foodyclub.rs nema ugovor sa tim trećim licima, na njih se ne primenjuje sistem bodova.